Кошик
1078 відгуків

Правила отримання та огляду товару на Новій Пошті.

Шановні клієнти! Щоб забезпечити максимальну безпеку та якість ваших покупок, просимо звернути увагу на важливі моменти при отриманні замовлень у відділеннях Нової Пошти.

1. Відправка товару з післяплатою

Ми пропонуємо можливість оплати товару при отриманні. Це означає, що ви можете перевірити товар перед тим, як здійснити оплату. Важливо: ретельна перевірка товару при отриманні — ваша гарантія якості та безпеки.

2. Перевіряйте товар при отриманні

Будь ласка, обов'язково оглядайте посилку безпосередньо у відділенні Нової Пошти. Якщо ви помітите будь-які пошкодження, порушення упаковки або дефекти, не забирайте посилку! Відразу повідомте співробітникам Нової Пошти про проблему та складіть акт про пошкодження.

3. Відповідальність за перевірку

Важливо пам'ятати, що після того, як ви забрали посилку та залишили відділення, відповідальність за товар переходить на вас. Ми наполегливо рекомендуємо перевіряти новорічні прикраси на наявність пошкоджень одразу при отриманні, оскільки такі товари є крихкими, і їх стан має бути підтверджений до оплати.

4. Що робити у разі пошкоджень?

Якщо ви все ж забрали посилку без перевірки, а вдома виявили пошкодження, ми не зможемо компенсувати збитки, оскільки акт про пошкодження товару має бути складений у відділенні Нової Пошти. Тому наполегливо просимо дотримуватись цих правил і ретельно перевіряти товар.

5. Як перевірити товар?
  • Огляньте зовнішній вигляд упаковки на наявність пошкоджень.
  • Розпакуйте посилку та перевірте цілісність новорічних прикрас.
  • Якщо є дефекти або пошкодження, повідомте про це працівникам Нової Пошти та складіть акт.
6. Умови повернення товару

Після перевірки та складання акту про пошкодження, ви маєте право відмовитися від посилки або ж ми організуємо повернення або обмін товару.

Дякуємо за розуміння і співпрацю! Ваше уважне ставлення до процесу отримання замовлень допоможе уникнути неприємних ситуацій та забезпечити радісні свята з нашими якісними новорічними товарами.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner